22.12.2013

Składanie serwetek

Pewnie większość z Was zna taki sposób składania serwetek.
Jeśli znajdzie się choć jedna osoba, która dowie się tego ode mnie - będę usatysfakcjonowana :)
Nie jestem dobra w pisaniu instrukcji, więc proszę o wybaczenie ;)


Składamy rogi serwetki do środka

Składamy po raz drugi :)

Odwracamy serwetkę

Składamy rogi po raz trzeci. Czasami używam taśmy klejącej, żeby środek się lepiej trzymał :)

Wyciągamy od spodu "płatki" :)


Wyciągamy od spodu małe rogi serwetki. I gotowe :)

Podobny post pojawił się już na moim blogu tutaj :)

Często w Święta składam tak serwetki.
Napiszcie, czy znalazł się ktoś, kto widzi to po raz pierwszy :)

19 komentarzy:

  1. Ej ja nie wiedziałam, ale w tym roku na bank wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tak, to bardzo mnie to cieszy :D

      Usuń
    2. Właśnie składałam je na wigilię, świetnie wyszły :D Dziękuję za pomysł kochana:* Wesołych świąt :*

      Usuń
  2. Ja się uczyłam składać serwetki. Ten wzór nazywa się "kwiat Lotosu".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie widziałam jeszcze tak ułożonych serwetek, ślicznie. Życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie rzeczy :) Ostatnio widziałam świetnie złożoną serwetkę na kształt choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... Super! Ja nigdy nie składam tak serwetek bo nie potrafie :-D Fajna instrukcja, widac, ze sie postaralas :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) to nic trudnego, wystarczą chęci :)

      Usuń
  6. wow naprawdę ślicznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękneee :) Ale i tak nie ogarniam, mimo Twojego tutorialu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź do ręki serwetkę to zobaczysz jakie to proste ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :) :*
Zaglądam do wszystkich komentujących :)


---> Proszę nie zostawiać wiadomości o treści: "obserwacja za obserwację?"
---> Nigdy nie wstawiłam adresu swojego bloga u innych użytkowników. Proszę nie reklamować się w ten sposób u mnie...
Takie komentarze będą usuwane.